Tuesday, March 3, 2009

TOLONG JGNxBACA (khas utk lelaki aje :)


Khas buat Spesis Lelaki yang Tergolong Jenis Sub-spesis Tak Gheti Bahasa dan Juga Sub-spesis 40's SG yang Suka Pompuan Muda. - Prof. Azhar Ahmad, Pakar Psikologi UUM.


(Tolong sebarkan kepada golongan ini sebelum memalukan keseluruhan Spesis Lelaki)


KALAU POMPUAN KATA KAT KITA ......


Kalau pompuan kata : oklah wak,kita sembang lain kali yek.

Maknanya : dah le tu...maleh dah nak sembang ngan ko..boring!


Kalau pompuan kata : tak pe, saya tak kisah...

Maknanya : sape kata aku tak kisah?


Kalau pompuan kata : kita kawan aje lah ekk..saya memang suka kat awak tapi saya suka sebagai kawan je.

Maknanya : aku memang tak nak kat ko..kalo cakap kang penyek plak muka tu!


Kalau pompuan kata : eh....U call ekk? I tak de receive call dari U pun...

Maknanya : memang no ko naik tapi saja aku malas nak jawap.


Kalau pompuan kata : lain kali je la kita keluar, I bz la sekarang ni...nanti I free I call U ,kay?

Maknanya : aku tak nak keluar ngan ko, tak reti2 bahasa lagi ke?


Kalau pompuan kata : I sebenarnya tak la memilih sangat.

Maknanya : sape kata aku tak memilih....pleassse. ..kalonak makan pun harap aku belanja, boleh blah la...


Kalau pompuan kata : I tak kisah penampilan U macamana pun.

Maknanya : ya Rabbi! selekehnya pak we aku...


Kalau pompuan kata : lain kali kita keluar lagi ekk? I kena balik balik cepatla...ada hal sikit.

Maknanya : inilah first and last aku keluar ngan ko...


Kalau pompuan kata :saya suka lelaki yg mcm ni...mcm tu..bla...bla. ..bla...

Maknanya : excuuusse me! ciri2 tu tak de kat ko..so..paham2 sendiri la.


Kalau pompuan kata : U keje kat mana? as what?

Maknanya :kalo setakat keje ntah hapa2 tak payahle ngorat aku...


HARAP MENDAPAT MENAFAAT!

petikan di ambil dari Zaidi Ali (klik sini). Takde oter2 tau! genuine lg :)

6 comments:

helena's said...

ahaha,,suke posting ne,betul la tu..tak reti2 lagi??ekeke

kay said...

nasib baik aku jenis faham bahasa..haha

na_sya said...

hahaha this is funny!
kebanyakannya mmg betul
perempuan ni mmg suka berkias
mulut kata lain, hati kata lainn :D

kaum muda said...

betul2, aku stuju

dayenpanthepucca said...

aha...kepada sang lelaki, silalah meretikan diri ~<~

Shitsurei shimashita said...

helena~
suke? saya pun suke lalalalala...

kay~
TQ kerana memahami

na_sya~
bahaya tu! hahahahaha!!jgn lah gitu adik manis..

kaum muda~
saya pun :)

dayen~
saya reti bahasa tau sama mcm Kay :)