Saturday, March 7, 2009

ada Lagi? best wo kna tag :)

to PJ selamber, selamber je aku jawab!!


. letakkan 3 picture dalam berlainan mood!!


(letih wo pas kenduri hari raya~ layan jemputan- hari raya? kenduri? lalalala)


(serius glew ke aku ni?ponek buat inspection...)

(hapi coz dah gunting rambut..hilang serabut kelapa aku..hahahaha)


2. describe in 5 words about yourself

1. humality
2. rilek aje
3. loyalty
4. courtious
5. helpfuness


3. berikan 3 perkara yang buat anda gelisah

1. lapar
2. duit ade tp xleh belanja :p
3. org tak syg kite :)


4. huruf yang anda selalu guna

JS~ jean saha

5. senaraikan 5 perkara yang buat anda happy

1. family
2. org hargai kita
3. org paham kita
4. kenyang
5. sukses


6. senaraikan 5 insan yang anda sayang

family
saudara
kawan2
agama
negara


7. anda marah bila.....

...penat explain kat org yg tuduh kita buat salah


8. anda nanges bila.....

.....bila nak nanges la..

9. anda memang SELAMBA kalau tag....

rdhanz
kakyong
ivy metega
cik rama2
su ijamm
fahmi latiff
chimera

11 comments:

fahmi latiff said...

fahmi latiff yg mana ni bro... hehehehe.... :)

fahmi latiff said...

hensem nyer pakai spek...

Shitsurei shimashita said...

fahmi latiff~

semalam nak link x dpat. jd invited plak.

dah jgn lupa jawab tag tu, hohohohoho!

makasih bor...kacak ja..lalalalala

fahmi latiff said...

hahhaha... ok naga hensem sory bro fahmi tak tahu nama... tak per la kan

kakyong said...

salam,

tu la dari ari tu kakyong berkenan tang hidung si naga perang ni..

ish ish.. terkena tag pulak..
foto sendiri ni yg payah ni.. foto anak2 byk ler.. Insya Allah, akan cuba digodek2..

Ivy Metaga said...

adeh terkena tag plak kali ni..yer jap lagi i dgn selamba lamba nya jawab yer nagaperang..here i come yuhuuu..

RdhanZ said...

oho... tag orang tak cakap... :-D

Marcella Raymond said...

ello encik...ehehe..
tumpang tanya, tag yang mana satu telah dimenangi oleh saya? ^_^

Shitsurei shimashita said...

fahmi latiff~
da nama saya dalam JS tu hehehehe!!

kakyong~
salam
makasih kerana meminati hidunbg saya. genetik tu...

hehehehe!!bebanyak lah kerana sudi utk menjawab tag saya. xpe slow2 yer.

ivy~
salember saya tgu wo! TQVM ivy.

rdhanz~
hehehehe!! kaifa haluka ya saudaraku? gimana perpindahan kita? sukses tak?

marcella~
hahahaha!! dua2 kena jawab. lalalala!!

mrs.edy said...

ske tgk pic serius..cam chumell lak..

PJ selamba said...

'9. anda memang SELAMBA kalau tag....'

adeh adeh
tu kan ayat aku
huhu
hensem gak ko ek...sampai fahmi latiff pun tergoda...
lalalala