Tuesday, March 3, 2009

Ken~ ur AnSwer bro!

Poning jap aku nak jawap, nasib baik ada si bujanglelang(klik sini) tolong aku..


1. Kitak ada rahsia sik??
JAWAPAN : sik ada rahsia - hahahahaha mestilah ada!

2. Kitak mok bergerek ngan ppuan yang mudak dari umo kitakkah?
JAWAPAN : mana2 aja janji jgn menyusahkan udah.

3. Kitak sukakah pergi kolej??
JAWAPAN : suka lah~ banyak juak dpt 'ilmu'

4. Pa polah kitak mun ada duit sejuta?
JAWAPAN : bayar hutang, saving, buatlah yg patut-----kawin :)

5. Adakah kitak sanggup bercinta dengan kawan kitakpun??
JAWAPAN : oh, no! nya suka kamek??she love me??? huhuhuk

6. Nak ni lebih bagus, rasa dicintaikah atau mencintai urang?
JAWAPAN : dicintai dan mencintai serta bercinta cintun sambil makan magi cintan

7. 5 igek lagu kesukaan kitak:
JAWAPAN :
: Have u ever seen the rain by CCR
: I dont want talk about it by Rod Steward
: Kurnia by Slam
: Another brick on the wall by Pink Flyod
: Pawana by Search
: Ayam den lapeh by various artist

8. Mun urang nak disuka kitak ya dah ada urang lain, apa akan kitak polah?
JAWAPAN : langgar jak orang ya..sak duak2 sik dapat. hahahahahahaha kejam wo!

9. 5 igek rancangan tv paling kitak suka:
JAWAPAN : 1)-kickers 2)-csi 3)-24 4)- house 5)-zzzz

10. Kitak ada apa-apa yang disesalkan dalam idup?
JAWAPAN : Banyak gilak2..mok selesaikan semua sebelum kmk xda

11. Kitak akan jadi macam kitak kinek tok kah mun kitak (kononnya) dilahirkan semula?
JAWAPAN : mok lagi kacak wo!

12. Apa wish yang kitak maok masa tok?
JAWAPAN : Sejahtera dan baik2 aja.

13. Kitak rasa apa jenis insan yang tagged kitak ya?
JAWAPAN : glew meng 'rap'

14. Mun diberik pilihan, kitak sanggupkah jadi "bujang tapi kaya" atau sanggup "berkahwin tapi idup miskin??"
JAWAPAN : mok jd bujang yg kaya tp sudah berkahwin. lalalalalalalala!!

15. Apa kaler kesukaan kitak?
JAWAPAN : hijo & blue

16. Kitak sanggup berkorbankah demi sebuah hubungan?
JAWAPAN : sanggup tahap gaban terbang..

17. Mun lah kitak jatuh cinta ngan duak urang sekaligus, nak ney dipilih kitak?
JAWAPAN : suruh duak2 milih kamek..ya baru rakus wo!

18. 3 igek perkara yang teringin kitak mok polah tapi sik dapat-dapat??
JAWAPAN :
1. extend study
2. da duit banyak
3. kasi senang family

19. Sapa mangsa tagged kitak yang seterusnya??..
KAY, MRS. EDY, WANA, BABYJANE, NIA, NA_SYA, HELENA

6 comments:

na_sya said...

nagaa tagged kita? hee
soalannya tak berapa faham la
naga sarawakian ehh? :p

mademoiselle azieshakespeare said...

kamek sik paham pa pown
;p

helena's said...

kamek di tag,,ohh tidakk
ok hutang ya!

Marcella Raymond said...

pandei juak kitak klaka bahasa sarawak..klaka bahasa iban gik..

hehe

kaum muda said...

soalan ya boring kali jak

Shitsurei shimashita said...

na_sya~
ala, leh paham punye :) cube2 le!

azie~
kamek sik paham juga..lalalalala

helena~
boleh aja hutang tp cash. hehehehehe!!

marcella~
huhuhuk~ terpaksa aku buli si Felix ajar aku.. nanananana!!

kaum muda~
di layan aja..