Monday, March 16, 2009

I' M BaCk

Assalamualaikum.. Selamat Sejahtera..Selamat Pagi Isnin
(harap kita semua selamat dalam hari yg akan mendatang)

Alhamdulillah dan syukur dah beransur sihat dari segi fizikal tp masih dalam proses pembaikan mental~ fuhh! bunyi mcm teruk jer tp xlah takda sampai tahap sewel atau mereng. Just body feel exhausted & fatigue..mgkn coz cuaca hot & cold kebelakangan. Waachaaa, I'm back now..Jai Ho..

Ladies & gentleman, thank you for your concern and may Allah bless you all. (pict atas kunun2nya da cehat abis lah tu..)

14 comments:

khaLifah feDi [ THE PEIN ] said...

emm harap can be heal ok pein 10

helena's said...

alhamdullillah!

caturist said...

Kakaka... welcome back!

Shitsurei shimashita said...

KF~
tahnk you chief! I i captain

Helena~
Syukur..terima kasih byk2

Caturist~
terima kasih sesangat bro...I m sexy back..lalalala

i.am.belle said...

apa jadi nih?

oh naga naik basikal itu sgt comel okeh ;p

eDrYaNa said...

smoga sehat slalu..
anggap la ini ujian dariNya,
tanda dia masih sayangkn mahkluknya ini..

Ivy Metaga said...

glad to hear you fine...

AmirFX said...

Amitabh Bachannn!!! Autograph,autograph...!!

Shitsurei shimashita said...

i.am.belle~
xda ape1 cik belle cuma kedapatan tak sihat badan ja.penat2 and lenguh mcm org demam tp x demam. Kat skrg asik hujan pastu panas ja.

erdyana~
insyallah dan semoga kita selamat dan dirahmatiNYA.

Ivy~
TQ so much my dear, may GOD bless u & ur family. cheerss :)

AmirFX~
nak sign (suara apek tau).. big A in town..i love big apple donut :p

Monkey D Luffy said...

demam CINTA ni

kakyong said...

salam..

kena amik supplement ni..

Shitsurei shimashita said...

d luffy~
demam cinta tahap platinium wo...cinta anda semua ! Yeepi

kakyong~
dah lama tak makan supplement, ingat nak amik balik lah.

♥ cik intanurulfateha ♥ said...

.hikhik suke tgk pic naga naek beskal =p

Shitsurei shimashita said...

cik intan~
mari kita berbasikal tuk kesihatan sambil nyanyi lalalalala dan nikmati ciptaan Allah