Tuesday, February 24, 2009

Why ME???

hancur hatiku mengenang dikau
menjadi keping-keping setelah kau pergi
tinggalkan kasih sayang yang pernah singgah antara kita
masihkah ada sayang itu

huhuhuk! punah hati den hari nie! huhuhuk! pagi tadi ok ja tapi pastu tak okey lagi dan kini dan selamanya takkan okey. KO adalah. . Pastu keja2 aku selama ini hancur dan lebur......sia-sia aku mempertahankan perhubungan ini. Tapi akan daya takdir dari Allah mengatasi kemampuan aku, 3 tahun wo! diulangi 3 tahun aku bekerja keras siang dan malam. Kenangan dgn konojo and all my artworks out of ORDER/SERVICE or WHATEVER they call

Take heed never take advantage of the thing you need
Never let yourself be over come by greed
Walk the straight and narrow and you shall succeed
Get you act up to speed
And try no matter what it takes to give a next man a blye
Everybody else deserve a piece a the pie
Honesty the best policy no sell no samfie
You no need fi wonder why

Why? Why? Why me????? Aduh, pening kepala aku, lemah semangatku, lesu penghadamanku gara-gara dia. Tak ku sangka hari yg mendung angin sempoi bahasa merupakan saat-saat yang takkan terulang semula. Sampai sekarang aku mencari penyebabnya

Mengapa ini semua harus berlaku Apakah ini semua kerna diriku Sedangkan aku cuma watak dalam percintaan Tak sanggup aku melepaskanmu
Aku tak chu (singkatan utk curang) apatah lagi memperkudakan dia dari apa yang sepatutnya dia buat. Ku jaga dia dan ku kemaskan segala yang patut dilakukan namun aku terpaksa mengalah dengan keadaan, akan ku CARI PENGANTI KURANG LEBIH MACAM MU..

I thought that I could always count on you,
I thought that nothing could become between us two.
We said as long as we would stick together,
We'd be alright,
We'd be ok.
But I was stupid
And you broke me down
I'll never be the same again.

nilah THUMBDRIVE aku yang rosak tadi

8 comments:

mademoiselle azieshakespeare said...

apesal bro?
cm suam2 jek ari neh

khairul onggon said...

kan aku dah cakap jgn restart PC dgn tinggalkan pendrive/diskette kat pc.. ahha.. besok try bawak la bro.. aku tlg cek... tadi tak sempat...

dayenpanthepucca said...

sesungguhnya patah tumbuh ilang berganti...peace...beli baru abis cerita ^_^

caturist said...

Cisss... macam real je.. terpedaya aku jap.

Jgn dibuang yg lama tu... kenanglah jasanya... sesungguhnya ia juga 'bernyawa' seperti kamu.

sutera putih said...

Oloh2,,,
Jgn sedey2 bro,,,
Mari kita,,,mari kita,,bergembira,,
lalalalala,,,
cepat2 lah ok ekkk,,,
'Tiru macam saya',,,

PJ selamba said...

hehe
pandai bermain dgn lirik lagu

pink_butterfly said...

Aduh, pening kepala aku, lemah semangatku, lesu penghadamanku gara-gara dia.


lesu phadaman?

hahaha~


btw, wut happened? sumthin goes wrong?

Shitsurei shimashita said...

azie~ rosak smuanya.

onggon- shaye tak buat gitu pun.

dayen- semua kenangan dlm tu.

caturist- tulah pasal:( dlm arkib dia skrg.

sutera putih- lalalalalala!!! huhuk!

PJ- irama dan lagu xleh dipisahkan bro.

cik rama2- sa x lalu makan la tu.