Saturday, February 14, 2009

Aku dan keja

pastu gi ke

kemudian gi


kejap je kat atas, jadi lepak kat bawah buat duit



last2 balik semula

namun akhirnya harap kekal di sini


da gaya mcm kena tag tak? hehehe!!! saja ja buat gempak

12 comments:

caturist said...

Last2 ko keje tukang telek nasib dengan nombor... kek..kek..kek..

Gurau ye bro...

Shitsurei shimashita said...

no hal lah! ti gua tilikan nombor pa x naik esok dulu kini dan selamanya. hahahahaha!!!!!
mcm cite laksamana DO RE MI daa...

khairul onggon said...

tolong tilikkan jawatan no.1 negara selepas 10 mac nih... hehehehe...

Shitsurei shimashita said...

kejap ya ngah jampi depan kedai mak mah. the cat tgh mejelajah LTDL skrg mencari ilham juara golf terbuka Malaysia.

Hmmm... selepas 10 Mac hari selasa org 2a kekal org lum tua sgt x dpt den nak menolongnya.

PJ selamba said...

haha
betul kan tukang tilik
erm
tilikan ko bagi kat aku tu ada yg betul ada yg tak
kebetulan je kot
hehe

Shitsurei shimashita said...

saudara2 ku~
Allah melarang mempercayai tukang tilik dan tukang sihir tp apa yang saya gitau jawapannya adalah berdasarkan gunaan sains metafizik.

yakni mengkaji perilaku manusia berdasarkan pemerhatian dan pengamatan malah ilmu ini byk dibukukan.

harap dimaafkan andai ada tersalah bahasa. Yelah, takut org salah faham dgn kita dan terus gi kata2 'hikmat'tahap maut punye.

Anyway korang semua best!
Kepala leh di layan~ Rock kapak!!!
I respect u all...

mountdweller said...

Salam lawat balas,

Wah... saudara penuh dengan pengalaman dengan langkah yang panjang.

Syabas saudara, selamat maju jaya.

pink_butterfly said...

enchek naga!


tilikkan rama2 plak!

H A F I Z said...

wah!
bes gile dapat bjalan bnyak tempat.
saya paling jauh g sabah je. :(
haha.

Shitsurei shimashita said...

hafiz~ jika anda alert tentu ada tahu dimana saya kerja dahulu. Hehehe!!!

Shitsurei shimashita said...

ayahanda~ jauh pun perjalanan tu namun masih berpaksi di bumi bertuah ini. Pengalaman bekerja dgn mereka membuatkan jatidiri tinggi dan ilmu serta yg pengalaman dimiliki ingin dikongsi bersama.

Yatt said...

jauh berjln luas pengalaman.....
:-)