Monday, February 16, 2009

Dia dah mai lagi !!!


Wo, sa kembali lagi dgn cerita waktu anda dilahirkan dan apa keistimewaan dalam hidup anda.
Cam biasa, inilah hanya utk info jgn dipercayai bulat-bulat. Kalo ada pun hanya kebetulan ja k.
Wallahualam.
(thanks to megasutra.com)

  1. SUBUH - BERJAYA DLM SEGALA PEKERJAAN. BESAR KEMAHUAANNYA. BANYAK HARTA
  2. MATAHARI NAIK- MEMILIH KERJA. TIDAK ADA YG DIDAPATI MELAINKAN APA YG DIPILIHNYA.
  3. DHUHA- REZEKI DIDAPATI DGN PENAT LELAH & SUSAH PAYAH
  4. ZOHOR- DIPANDANG MULIA DALAM KELUARGA DAN AHLI KELUARGA
  5. ASAR- TERPELIHARA & MULIA ANTARA ADIK-BERADIKNYA
  6. MAGHRIB- CEPAT MARAH CEPAT REDA.BERHARTA
  7. ISYAK- DERMAWAN, PEMURAH & SUCI HATI
  8. AKHIR MALAM- RAJIN BERIBADAT, DIKABOLKAN DOANYA

13 comments:

chimera said...

saya beranak... eh! diperanak kan waktu tgh malam... hmmm mudah-mudahan saya akan jadi seorg yg rajin beribadat dan doa dimakbulkan... (walau pun tak berapa rajin nak beribadat sebenarnya)

Shitsurei shimashita said...

mak gua lahir maghrib dan alhamdulillah kurang lebih gitu personalitinya.

chimera- xpa cuba2lah k upgrade kan termasuk wa sekalilah. tolong menolong kita wo!

PJ selamba said...

erm
leh percaya ke ni
hehe
aku punya time takde camne
aku lahir tgh malam
pukul 12 tgh malam
kira akhir malam ke tu naga?
hehe
kuat beribadat ke
alhamdulillah

zaidi ali said...

Surat beranak saya dah berkurun hilang, macamana nak tau waktu apa?

Apa-apa saja pun saya tak kisahlah!

CIVIC Power said...

Salam Singgah Tuan SS..
maaf teman short form nama tuan, panjang sangat berjela..

terima kasih sudi singgah blog teman..

"sembahyanglah kamu sebelum kamu disembahyangkan"
Puitis ini x lapok di telan zaman, cuma ramai orang yang lapok ditelan zaman.

helena's said...

sy pon lahir akhir malam~kuat beribadat ke?alhamdullillah,,tp tudung pon tah bile nak pakai ni..hehe

caturist said...

Salam Ceria untuk anda.

Posting anda sentiasa menceriakan hari saya... tak memeningkan kepala.

Smoga sukses slalu...

www.katobengke.com said...

wah saya salut ma kamu.....
sumpah......

fahmi latiff said...

DHUHA- REZEKI DIDAPATI DGN PENAT LELAH & SUSAH PAYAH

Hahahaha... fahmi waktu ni... memang kena la....

tq sorry nama tak tahu... fahmi panggil dragon je la

tq dragon... u memang best

mademoiselle azieshakespeare said...

sy d waktu itu..
ya di waktu itu ;D

Yatt said...

best arrr info ni..
tp xsure ler aku d beranak kan bila..ermmm
xkira bila masa n waktu pun kita d lahirkan..semuanya indah belaka..insyAllah..

Shitsurei shimashita said...

salam sejahtera semua~

PJ~
kurang lebih gitulah pesan ku wahai si mambang. Marilah kita upgrade diri kita sama2 k.

zaidi ali~
wo penting tu even kita dah ada ketepe. Apa yg penting kita lebih tahu diri kita sendiri.

civic power~
saya sokong dan stuju. cadangan ditutup. Peringatan last tu xleh ditukar lagi tapi saya tambah lagi
" sembahyanglah kamu dibelakang imam sebelum kamu disembahyangkan di depan pula"~ ini kata kawan aku.

helena~
hehehehhehehehe!!!

caturist~
terima kasih bro- kita kasi ceria n hapi selalu hidup olang agar kita pun hapi sama wo.

katobengke~
ma kasih mas. gue ngak sangka dari saudara nusantara sudi ke teratak gue.

fahmi latiff~
kita pun sama lah tp janji kita mesti slalu DUIT (doa, usaha, iltizam, tawakal).

madam azie~
dimana cik adik waktunya?

yatt~
ya betul tu! wherever you go, may Allah give mercy upon.

Storyfazz..... said...

mmmm...klo 12.3o tgahari..msuk dlm kes mna lak...zhor ke..ehh3...tlg gtau sat..mlas nak pkir la..