Thursday, April 9, 2009

Ingin berjaya??


"Saya tidak mempunyai sebarang sebab untuk mencederakan apatah lagi mengambil nyawa mangsa dengan begitu kejam, saya merayu kepada mahkamah yang kini berada di dalam kedudukan dan mempunyai kuasa untuk menentukan hidup dan mati saya, agar tidak menghukum saya sekaligus menyempurnakan perencanaan mereka terhadap saya." pembelaan Koperal Sirul.

sumber Klik sini

adakah? apakah? siapakah? kenapaka? bagaimanakah~ aku harap, minta dan berdoa negara terlepas dari bala yg besar atas kezaliman begini. Nasib baik beliau bukan Mahsuri, kalo tak....pikir2kan dan renung2kanlah. (tu belum kira yg dizalimi dan disakiti tanpa bukti)

17 comments:

anak laut said...

salam...

percaturan politik mungkin menyebabkan semua ni berlalu..

walau aapun, proses rayuan masih ada..

♥ cik intanurulfateha ♥ said...

~btul
.mereka di kambing hitamkann

khaLifah feDi said...

emm aq pon takut siapa yg maw jd tuhan sebenarnya..emm sng2 aje cabut nyawa urg..emm tunggu sak!!!
"kebenaran akan mengatasi kebatilan akhirnya"

pulasperut said...

erm.. pembesar Malaysia makin jahat..

kaum muda yakuza said...

sumpah, mmg aku takut keadaan sekarang..beruk dua ekor tu pun patut hukum bunuh guna bom

nenekrock said...

cuak babe
tah haper nk jd la nanti
memasing stand by perisai ok

joegrimjow said...

senyum

Azman Jalaludin said...

kalau tak bersalah kena lah buat rayuan....ceritakan lah sebenar benarnya... moga allah memberi keampunan ...

helena's said...

taktau la nak ckp camane..sebab tu saye benci politik..tp igtlah Allah maha mengetahui..mungkin dia terlepas sekarang,tp dia takkan terlepas di akhirat.
*emosi tetibe*

Ivy Metaga said...

hmmm..manusia sering terlupa yang mati hidup mereka adalah di tangan pencipta nya...

DzuLagiL said...

apa nak jadi nie...
ws

i.am.belle said...

salah sendirilah, kerana duit teraniaya. mungkin sudah ketentuan Ilahi.

kasihan.

kakyong said...

semoga Allah tunjukkan kebenaran nyer..

melle.masih sekolah. said...

nak buat statement panas;

aku rasa sirul orang suruhan najib dohh.

kasihan dia kene jadi subjek dalam kes yang sudah sekian lama.

Mohd Nasri Md. Nasir said...

ssh btul org wt slh xnk ngku ni..
pstu menyusahkan org len..

Ken Cornellius said...

check out lagu baru @ www.myspace.com/caynie

kasih said...

tak tercekik ke waktu makan bila orang yg terlibat tu begini... boleh tidur malam ke bila kesalahan diri sendiri ditanggung orang lain...