Saturday, April 25, 2009

Janda Yg dahagakan.........

Di sini saya ingin menceritakan sebuah kisah mengenai seorang janda baru sahaja kematian suami.... Hasnah [bukan nama sebenar] seorang janda kaya yang baru sahaja kematian suaminya akibat kemalangan jalanraya. Beliau masih muda lagi dan mempunyai potongan badan yang cantik.


sejak kematian suaminya, beliau sentiasa diusik oleh jejaka-jejakakampung yang sudah lama memendam rasa kepadanya. Namun begitu Hasnah tidak pernah melayan karenah pemuda-pemuda kampung tersebut, kerana hatinya masih lagi merindui arwah suaminya... Walaupun.... hatinya berasa sepi ketika waktu ini. Lebih-lebih lagi di waktu malam... Rasa sepi hatinya tiada siapa yang tahu...Pada satu malam, kira-kira pukul 2 pagi....

*

*

*

*

*

*

*

beliau bangun dari katilnya... badannya terasa panas.... tekaknya terasa haus....beliau terasa begitu dahaga sekali. Beliau bangun dan keluar dari bilik menuju ke dapur,... sampai saja didapur... beliau terus membuka peti ais dan mengambil sebotol air sejuk.... beliau tuang kedalam cawan dan meminumya... Setelah meminum air tersebut.. beliau kembali kedalam bilik dan tidur semula...


Sekian... Terima Kasih.


Itulah kisah seorang janda yang dahaga...........





Wah, sepenuh hati korang membaca nyer. Ha...haa...haaa
(jgn marah dan citer di atas x kena mengena dgn sapa2)

21 comments:

khaLifah feDi said...

hahhaha..terkna aq naga adeh!!!!


[gelak berguling2..]

AmirFX said...

Haha.. Nasib otak kuning aku tak berfungsi arini...

Khairul Antasha said...

hahahaahah..wakenabeb,,,hihihi

Dee said...

haha.. terlambat la bro.. aku da pernah dgr citer nie dlu...
huhu, takterkenabeb..

~0~ said...

kesian janda tue....dahaga sgt tue...

♥ cik intanurulfateha ♥ said...

.da agak dah msti abg nage berambut perang buat ceta suspen mcmni :P

anak laut said...

kakakkah.....

ko buek den suspen yo..hahahahahaahahhaha..!

~me memory land~ said...

hhaha...apala bro naga, wat suspen ja..

Ivy Metaga said...

hehehe..loh dahaga air sejuk je, nape tak dahaga air juice ke, kopiko ke, teh ke, susu ke, milo ke mua ha ha ha...
oh janda lalalala..

fahmi latiff said...

heheheh...

suspen jer... ingatkan apa kah yg akan berlaku......... zzzzzzzzzzz

Anak Pendang Sekeluarga said...

slm....ceh...terjena juga......

ShAf!xX said...

hahaha...entry yg amat 'panas'...aku juga dahaga...hua3...

zaidi ali said...

Bro mmg suka pekena orang.

Su iJamm said...

bila part 2 nyer..??

mrs.edy said...

waa..gile lawak..huhuhuhu..

bozzobattousai said...

bagus janda nih...tindakan yg betul ketika dahaga....

tqa said...

hahahaha...

dahagakan sky juice.

adeihss..

Shitsurei shimashita said...

kf~
woit! i want to join too..hahahahahaha!!

amirFX~
kenapa kuning? hehehehehe!!

khairul antasha~
di layan..lalala!!

dee~
hahahaha..refreshing jap :)

~O~
tulah pasal, cian dier.

cik intan~
agaknya nak jadi pengarah cite thriller kot ti :) doa2kanlah yer.

anak laut~
mano ado, den buek suspension jo. hehehe!!

me memory land~
jgn tegur..ti kang takleh pandang belakang lagi :)

ivy~
dia penat hafal skrip cita nie..tu yg mampu terbuat sky juice jer. hahahahaha!!

fahmi latiff~
zzzzzzzzzzzzz............
hey aziz, apa da ka buat tu? oh. mo pegi bilik sebelah yar :)

anak pendang sekeluarga~
salam..gurau2 jap gitu :p

shaf!xX~
jgn dahaga dong, ada yg terhaus plak ti :)

zaidi ali~
born to be menace kot..iskhX3 suka sakat ckit jer :)

su Ijamm~
part 2 bila janda tu bangun tidur, dia dah jadi OKAB plak (org kaya air liur basi)

bozzo~
ni janda udah lama training..lalalalala :)

tqa~
ya benar skali, panas bangat skrg..
air! air! air!

Monkey D Luffy said...

cis kek!

jejaka desa said...

Ha..ha..haruan.Tak dan abis koi dah tau.Msti nak mngena ni.

mr coklat said...

hampes.. buat gugur bulu ketiak jek.huhu..