Friday, May 1, 2009

KEPUTUSANNYA ~

Diharap jawapan2 yg diberikan ini dapat membantu para sahabat blog saya mengenali diri ini seadanya. Harap maklum bahawa ada jawapan tidak disertakan Entry kerana ia adalah soalan pengenalan diri. Yakni, ia adalah maklumat baru tentang diri saya.

Jawapan kuiz saya:

1. D~ click di sini(my 3rd entry since May 2008)

2. C~ klik sini (apple hijau)

3. C~ klik sini (time hujan, basikal dan rantai mama)

4. B~ klik sini (my favourite food)

5. D ~ klik sini (tgk last picture)

6. B~ klik di sini (dari email saya pun dah leh tahu kan)

7. C~ semua saya pernah guna gi opiz
(LRT time motor rosak/keta xda dari keramat - Tmn Jaya, PJ, keta ~ time ujan dan
motosikal~ main transport)

8. A~ 017-2539244 (main line)
016-6563856 (secondary line, kat umah jer guna).
leh tepon kalo tak percaya.

9. C~ jgn tak percaya, mmg x penah naik pun.
Mcm mana rasanya naik kapal terbang yer?

10. D~klik sini (ingat yg pernah jer yer)

11. B~ Klik sini (saya kan city boyz)

12. C~ clearasil ja yg saya guna coz efektif dan berkesan mcm dalam iklan tu.

13. D~ klik sini (yelah leh balik hari jer tue)

14. C~ pelik kan nombor favorite saya. konojo 19. sebab tu email 619

15. C~ klik sini(buli bah kalo ko dan jgn ko mengada2 duduk sana diam2)
kepada para peserta sila layari E-mail anda sekarang untuk keputusan peraduan ini +
+
+
+
+
+
+
+
+
nama pemenang akan diumumkan pada jam 1530 ptg.

5 comments:

Syah said...

apa hadiahnya?

Shitsurei Shimashita said...

Perisik SR~
hadiah dia adalah dari handmade gallery. Menarik walau nampak simple jer.

Shitsurei Shimashita said...

Yelah ikut kemampuan saya yg bukan kaya sangat tp Alhamdulillah, masih mampu memiliki apa yg rasa penting ingin dimiliki.

intanurulfateha said...

~abg nage berambut perang

.uwaaaaaa apsal buat soklan susa
.klu buat soklan math ke, bi ke, sivik ke, leh gak masuk
.ini tidak adil!
.cpt la buat contest laennn
.nk masukkkkkkkkkk
*sob sob sob*

tHEoNeANDoNLy said...

ala xmenang.. uwaaa...!!!