Wednesday, May 6, 2009

Tensennya

SESI GURAU SENDA KAT TMN. SIMPANG KALLANG

SORIN GENG KALO TAK DAPAT BALAS KOMEN KORANG.
BUKAN APA, SERVER SLOW GLEW KAT SINI
SKRG AKU KAT KOTA BHARU TUK 5-6 NITES KOT
TAKPA TI AKU GI CARI CC YG BAIK SKIT..LALALA

adoi, malam nie ada bola tp hotel takda astro....aparaaa. Hehehe! tertrmgok ke aku nanti kalo ada pun. lalalala

semalam kami ke Cheroh, Raub Pahang tuk bertemu penduduk di sana. Banyak kolam ikan yang di buka tapi dari apa yang aku dengar dari 19 yg ada 1 jer yg masih nerfungsi. Ituun sebab dia ada pasaran sendiri, yg lain mengharapkan pihakjyg berkenaan seperti yg di janjikan. Aku rasa bukan projek ikan yg banyak kantoi tp tanaman herba pun out juga. Nasib! nasib!

2 comments:

tHEoNeANDoNLy said...

yer ker.. suhsah suhsah... apa pun all the best tu u dgn tugas itu..!!

Ivy Metaga said...

loh..mana naga menghilang dalam pic tuh huhu..