Friday, May 1, 2009

Alkisah, saya akan bertugas luar kawasan mulai 4 Mei hingga 21 Mei
***ke seluruh negeri Pantai Timur dan zon tengah***

dah 5 bulan rehat & akhirnya masa sudah tiba tuk menabur bakti demi negara tercinta..lalalala

jadual perjalanan akan bermula dan saya akan bermalam di bandar2 tersebut
Raub----> Kota Bharu----> Kuala Terengganu-----> Kuantan-----> Zon Tengah

  • Akan ku redah CC yg ada dan waktu yg terluang (pas siap kerja lah) tuk meng'update'kan blog ini. Udah semestinya melayari smua blog2 sahabat saya.
  • Kpd sahabat2 saya yg berada di negeri2 ini, jika ada kesempatan leh lah kita melepakklan diri & bersiaran langsung plak (yelah asik dalam blog je kenal)
  • saya bawa maxis aja, so leh sms saya kalo time ngam kita jumpa k :)

Anda smua juga boleh melawat blog ahli Search & Destroy yang lain seperti:
  • Onggon~ utara
  • Fitrahulinsan~ utara
  • Ayang~ cik utara
  • Zackchong~ utara
  • Bujanglelang (harap3 dia updatelah)~ selatan
  • Ukiadora~ (harapx7 dia pun updatelah)~ selatan

12 comments:

Kelebar Malam said...

selamat menjalankan tugas dgn penuh semangat dan ceria...selamat hari pekerja..

Wana said...

nak ikotttt....!! bro beli adiah untuk adikmu ni ekk... u my prennnn

anak laut said...

salam..


selamat bertugas...pasti ramai yg merindui n3 anda lepas ni..

jgn lupakan ceritakan serba sedikit tentang tugs luar anda ya..

intanurulfateha said...

.bak la no tepon abg nage berambut perang
.cmne nk sms atau kol klu rindu! :P

Shitsurei Shimashita said...

kelabar malam~
makasih, selamat kita semua..yeepi :)
baby sihat tak?

wana~
rindunya dgn adik ku!! lama tak tak tinggal jejak di sini :)
insya Allah, andai ada kesempatan yer. bak sini alamat tuk abang mu ini :)

anak laut~
Salam tuan,
Terima kasih dan Insya Allah, saya akan berkerja dgn sebaik mgkn.
dan sebaik mgkn juga saya updatekan blog ni.

Shitsurei Shimashita said...

cik intan~
miss u too adik ku cik intan yang comey :p
kan ada kat entry tu :) 017-2539244.

intanurulfateha said...

.oke abg nage ku
.i got it :)

Wana said...

kiter baca cuma x komen jek sebab terasa macam segan plak nak komen.

Shitsurei Shimashita said...

cik intan~
makasih :)

wana~
apalak nak segan2, n3 kita bukan yer power sgt. kita ngah promo twinning program wana tu :)

Mohd Nasri said...

slmt bertugas..
slmt hari pekerja..
hehe...

Khairul Onggon said...

Slmt hari pekerja.. arini aku ngan amancu merewang sampai ke rawang.. pastu gi IKEa pastu gi One Utama pastu gi Low Yatt.. gilerr lah... kol 11 malam aku sampai umah.. hihihi...

Anonymous said...

salamat maju jaya.. majulah sukan untuk negara!!