Friday, May 1, 2009

Senarai Pemenang

SENARAI NAMA PARA PEMENANG PERADUAN KENALI NAGAPERANG (shitsurei shimashita)

pemenang tempat ke- 3
kasih_aku dia cinta
*
*
*
pemenang tempat ke-2
Mohd. Nasri
*
*
*
pemenang tempat Pertama
Mommy Mimil
*
*
*
pemenang Hadiah Utama@ Grand Prize
Ivy Metaga

dan
pada yg hantar penyertaan tp tak berjaya,
jgn sunggul k, ada hadiah tuk anda juga
(last minute sponsor)


7 comments:

Ivy Metaga said...

naga...waaahhh sy menang ka nih, ku cubit2 pipi ku, rupa2 nya tak mimpi...
naga im soooo happy..
i lap u muahahahahaa...opsss terlebih suda nih..
happy holiday juga naga....
sy senyummm jak nihhh...=)

Mohd Nasri Md. Nasir said...

wahhh...
1st time mnang contest kt blog..
wlaupun tmpt ke 2..hehe
xsia2 gk godek blog naga..hahaha

Shitsurei shimashita said...

ivy~
tahniah my dear, tak sangka hadiah yg saya suruh dan dibuat by handmade gallery tu jd milik ivy udah.

mohd nasri~
tahniah! tak kenal maka tak tahu, dah tahu jgn buat2 lupe uek :)

AmirFX said...

Wasehhh.... Tahniah kepada pemenang.. Bila lagi encik Naga nak buat peraduan?? Tak sabar lagi nie.. Haha...

kirana said...

Ivy, ko menang ke?? Mcm tak caya jerr.. Ko pasti ke nih bukan soalan bocor?

Nyesal Kirana tak join contest nih? Bukan rezeki Kirana.. Eeerrr encik naga, ada hadiah lebih kerr? Mintak satu!

moMmY miMiL said...

alamaks!!
btol ke mek yg 1st prize tu?
hehehe..
mcm x cayo jee..
dh ler last minit anto..

p/s : mekacih ye uncle shah coz pilih mommy mimil sbg pemenang..errr, ada harapan tok jadik calon menantu nih! hihi..

jauh dimata dekat diati..hihihi..

bee said...

ceewah sukelah tu ivy...adiah kene kongsi ni,,,