Saturday, June 6, 2009

THE END

I' M SO DOWN! TOTALLY DOWN...EVEN THOUGH I TRY TO OVERCOME IT BUT IT IS SO PAIN.

I WILL BE AT SARAWAK SOON 7-21 JUNE. TO ALL MY FOLLOWERS THANK YOU FOR FOLLOWING ME
I'M SORRY FOR ATTEND YOUR COMMENTS AND VISIT YOUR BLOG FREQUENTLY.

AGAIN THANKS FOR BE MY FOLLOWERS..I WILL COME BACK IF PERMITTED.

MAY ALLAH BLESS YOU ALL AND PLEASE FORGIVE ME EVEN WE NEVER MEET.

AULD LANG SYNE.

10 comments:

[h]einsen said...

wat hepen mai men..?wai ar yu so daun..??izit bekos of ulat daun..??heheh..

♥ cik intanurulfateha ♥ said...

.abg~
.nape neh?
.ceta la ngan kite

John Iverson said...

No worry bro... Keep moving forward... Kami setia menanti

Su iJamm said...

so down? make it up!
ari ni dh 7hb, mesti dah ada kat kuching kan..? takder bunyik pon..

tHEoNeANDoNLy said...

jgn macam nih.. hidup mesti di teruskan!! Biasalah.. idup mesti ader onak & durinyer.. Krn itu semua.. mengajar kiter menjadi "lebih matang" utk mengatasi segala masalah tersebut.. itu semua takdir & "rahsia yg allah" nak berikan kpd kiter semua... jgn putus asa..!!

moMmY miMiL said...

nape down ni en.naga?
jgn sedey2 ye..hihi..

nway, adiah contest dh smpi last friday..tq very2 much!

Ivy Metaga said...

kuat kan semangat naga

hehe...rupa2 nya suara naga tak ganas, romantis ada hihi...

besttt oooo..dapat dgr suara naga live, tapi tgk muka live blom lagi hahhaa

norhawinda said...

Biasa lah naga... mcm yg awak kata sesuatu yang tinggi pasti akan jatuh jua. Adatlah naga,tanpa jatuh kita tak tahu di mana silap kita.. Ayuhh bangkit semula naga..

AmirFX said...

En Naga sudah d temui... Dah jumpa kita org kat kch gerenti tak sedih lagi...

hamimi said...

knp nie?

Sy br je tag awk,bro...

apa2pun,kami semua ttp sokong abg naga ;)