Sunday, July 19, 2009

KESAN KELANA

Tak ku sangka perkelanaan aku hari tu memberi impak besar dalam hidup aku. Kesan itu amat mengerikan dan menakutkan, Ya Allah berat betul dugaannya yg harus aku tempuhi. Namun aku tak menyalahkan sesiapa pun dalam hal ini. Jalan ini aku yang pilih walau tak ku sedari ada musibah yang akan menanti. Hmmm....aku harap ia takkan berulang lagi dan menjadi FIRST & LAST....

I'm not a perfect person
There's many things I wish I didn't do
But I continue learning
I never meant to do those things to you
And so I have to say before I go
That I just want you to know

I've found out a reason for me
To change who I used to be
A reason to start over new
and the reason is you

6 comments:

cik intanurulfateha said...

.abg~
.r u oke?
.i lost ur hp num
.ctc me k :)

joegrimjow said...

jgn jadi macam setan
yg hanya tau buat salah
tak tau nak buat btol
ajak org join skali

puisi israk mikraj

khaLifah feDi said...

emm =)

slmt mengingati israk mikraj

Caynie De said...

hope everythings gon be ok.

tqa said...

sbr ya sodara
:)

evrything wud b fine!
it's just the matter of time~

cik_ah82 said...

nape ni weh?
hai la..
sorang2 kengkawan aku cam ada masalah jak..
hope ur doing juz fine..:)
btw, aku suka lagu tu..hehe