Monday, July 6, 2009

Drag me to Hell

Hola,

arini KK ujan lebat gila dari pagi sampai ke tengahari..so pagi2 sebelum hujan start, aku check ttg kemudahan pengangkutan awam tuk ke serata tempat di sekitar KK. Okey gak tambang2 yer di sini dan yg paling best, sentiasa penuh.

Pastu aku jalan2 sekitar KK dan sempat snap beberapa gambar sebelum aku mendapat panggilan dari seseorang...
jom jumpa kat Plaza Warisan..aku ada keja kat sini. So, aku gilah balik hotel tuk wangi2 dan sempat lagi makan di Restoran Yusuf 2. Pelik skit makan kat sini walo yg aku makan nasi campur jak
Semua lauk di hidang satu2 dan harganya no bad. Tilah aku upload picture.

So dari PW gi ke CP makan nasi ayam Raihan yg hanya RM2.50 sepinggan tapi aku tak makan lah. Sebenarnya dia tu staff aku dulu masa keja kat hote, so skrg dia sambung belajar kat ILP, Sepanggar. Hari ni dia ada lapor diri pratikal di JKR Tuaran tuk 3 bulan..all the best bro. Memang ko dasar kaki perampok..hahaha

Pastu aku jumpa seorang lagi member dari KKYS, Likas yg tgh amik Dip Sistem Maklumat..dan dia pun nak makan nasi ayam gak. Dah lah tempat yg sama so bila kali kedua aku pun try lah amd not bad lah rasanya. Kira ngam lah dengan harganya..dan cara pekerja dia panggil pelangan tak ubah mcm ulat tiket bus...jgn marah r. Korang leh bayangkan kalo aku dah cakap gitu ..lalala

Mengenangkan cuaca tak mengizinkan aku decide nak gi 1 Borneo dari Tg Aru... so aku kata naik bas lah...hehehe RM 1 jer tambangnya dari Terminal Wawasan. OTW aku ke sana aku limpas UMS, Dewan DUN, KYSS dan sebagainya. Akhirnya aku sampai di 1 Borneo, pusing2 punya pusing kurang lebih mcm KLCC lah.

Ngam2 naik atas, aku cakap tgk wayanglah..coz cuaca pun hujan2 gitu. So, aku pilih cita Lucifer~ Drag Me To Hell. Hehehe...bukan suspen mo cita ni tapi ia mengingatkan kepada Freemason yg pandai2 kata Setan tu berwatakan kambing. Sebenarnya diaorg nak konpius kan kita dgn Kisah Nabi Ibrahim a.s. Mcmana kisah tu mgkn ramai yg tau..so korang nilai-nilaikan lah k

Dan esok aku nak ke Papar kot dan maybe Sandakan..hehehehe


p/s: bro Caynie De pinjam lagu r.. mo kasi promo jap..


6 comments:

AmirFX said...

Best ka cita ya bro?? Rating dari 1 - 5 berapa nak kasi?? Kalo ngm aku donlod kalau tak ngam kasi org lain tgk dulu.. haha...

Sharif John said...

YEAH!!! Drag me to hell.... Seronok jalan2...

Anonymous said...

Buat suspen je bro pilih tajuk camni.

sutera putih bertukar pink,,, said...

nak ituuuuuttttt,,,,
huaaaaaa,,,,,

tqa said...

waaa... bercuti d sabah!
ni org sbh nk komen nih..hahah

1. mkn kat food court cp: haha. dorg rebut2 nk cari customer kn? kdg2 buat sesak.. tp kdg2 i loike~
sbb rasa mcm tetiba glamer.. jd rebutan gitu.... hahahah

2. otw pegi 1borneo tu before limpas UMS dll, nmpak x teluk likas?
u shud spent some time there - njoying the view. espcially time matahari nk tbenam.. nguhuhu..

3. erm.. pegi singgah kinabalu park nnti, or kundasang. haha. pegi tgk mount kinabalu. klu nasib baik.. clear woo.. klu kabus tebal, susah nk nmpak :)

4. selamat bercuti NAGA PERANG!!!! :P

Ivy Metaga said...

besttt wo jalan2...=)