Thursday, July 2, 2009

AKU MARAH

POLITIK MALAYSIA PALING BODOH
DAN
BANGANG KAT DUNIA

MEDIA MASSA TAKDA ISU
BODOH BETUL

ORANG NAK DENGAR YANG BENAR
DAN
TELUS
KAMI BUKAN BODOH

JANGAN TIPULAH
KAMI LEBIH TAHU APA YANG DI BERLAKU
CAKAP JA LEBIH
TAPI PERLAKSANAAN HAMPEH

DAHLAH TUE..CERITA LAH YANG LEBIH MEMBERI MANAFAAT KEPADA RAKYAT

SEMUA SAMA SAHAJA
KENAPALAH TAKLEH KERJASAMA
SEMUA RAKYAT MALAYSIA

JANGAN DOUBLE STANDARD
BENDA KECIL PUN JADI POLITIK
SEDANGKAN YG BESAR
DIAM-DIAM SAHAJA
BILA BISING KATA ANARKI

JANGAN TIUPKAN API PERKAUMAN
KERANA KITA RAKYAT MALAYSIA

AKHIRNYA PECAH TV AKU KERJAKAN
COZ BERITA BEGINI MASIH ADA
BODOH BETUL
ORANG MEDIA DAN POLITIK NI

25 comments:

sutera putih said...

uikkkssss,,,

[h]einsen said...

hati2!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

NAGA MENGAMOK..!!!!

ARRRGHHH LARI2...

chimera said...

Sabar bangg....

Tapi memang betul... Bila sampai time nak pilihanraya terutmanya... tgk buletin utama mcm tgk monyet buat sarkas... lawak je... nak buat macamana - dah sistem kita lagu tu...

khaLifah feDi said...

aii meletup sdah..!!!

aku sayang negara malaysia nie..!!!

naga hati2 okeh take care..!!!

marah-marah jugak..!!!

but be cool ok !!!

♥ cik intanurulfateha ♥ said...

.abg!
.r u oke?
.huu namo mara2
.seram! :D

Mohd Nasri Md. Nasir said...

mak ai..
smpai pecah tv..hehe
tp mmg btul la..
smua bnde nk politik..
susah la nk maju..

AmirFX said...

Stesen TV kena tukar skrg nie.. Kalau kat pedalaman lagi dasyat.. Takde siaran lain.. Kalau org tu mmg tgk TV3 n TV1 mmg tak tau langsung benda lain.

Felicia F. Ramzi said...

lari~lari~
ampun bang, jang sembur api ye.. bawak2 lah bersabar

[h]einsen said...

cepat2 pggl ultraman..

zaidi ali said...

Salam bro Naga.

Sabar bro. Bukan tak tau media tu illuminati yang kontrol. Kalau dah tak tahan sangat jom join berzuhud dalam gua batu kapur. Saya dah reserved sebuah gua kat kuari. Bawa tilam & bantal jer...al-kahfi lah kite.

John Iverson said...

Setuju bro... sbb tu politik ni sy tong sampahkan

cik_ah82 said...

naga dh berapi nih..;)

eMBuN_mALaM said...

sbb tu lah saya mls nak amik port hal politik... bg saya, yg penting jgn susahkan rakyat dah lah... naik menyampah dgn benda2 mcm nie...

Caynie De said...

lari wei..naga ngamok..hheheh

cik ian@aH Lian~ said...

uih...
marah bebeno nampak...

Khairul Antasha said...

TV kmk dah pecah..uwaaaaa... naga dah sembur api..larikkkkkkkk

Ivy Metaga said...

alamak naga nak sembur api...
tolong2 lari....ku lambung2 naga ke laut china selatan hahaha...

Shitsurei shimashita said...

sutera putih~
uina.....

heinsen~
larik! larik! kemana ya? hahaha!!

chimera~
tulah pasal pai bila lah nak berubah ;(

kf~
ya ngah berhati2 nie...
takut da yg takleh trima n3 begini
hahahahaha!!

cik intan~
hehehe..okey aja
just bengang dgn berita ntahapapantah..

mohd.nasri~
ya betul tu..skit2 politik yg hampeh dan tak relevan

amirFX~
siannya diaorg sampai kami nak buat keja pun susah. dah 50thn merdeka yg basic pun sikda lagi.

felicia~
bole!boleh kmk sik sembur ya
tp kena belanja makan lah..hehehe

heinsen~
meh sini tlg aku jap..hahaha

zaidi ali~
salam bro, tulah dah tau agenda depa, ada lagi yg mangkuk nak ikut.
pastu cakap & siar tak cover2 lagi.

john iverson~
terus hantar kat loji nuklear diaorg nie..baru best

cik ah~
marah suam2 kuku yg ada canggu ja..hehehe

embun malam~
hahaha...teruskan usaha kita mencapai yg terbaik di negara ini.

caynie de~
mana ko mo bertapok r..kasi nyanyi satu lagu cepat

cik ian~
taklah..suka jer
hahahaha..bosan jer dgn prangai diaorg nie

khairul antasha~
ala kan umaha da 123456789 TV lagi..pasang jer..hehehe

Shitsurei shimashita said...

ivy metaga~
janglah humban saya..saya takut ti naga timbul betul2...hehehe

sailermoon said...

np abg mgamuk ne.....
pmainan politik mmg cm2.

moMmY miMiL said...

btol2..
stuju ngan en. naga..
we r malaysian..

vidadarisakura said...

sumpah takut.hee

helena's said...

naga,,,kamu ke ni??iskk

SRISUFI said...

salam...

bro....

hehehehehehehe

Shitsurei shimashita said...

sailermoon~
ntah..sida ku tahu tiba2 ja panas hati..hehehe

mommy mimil~
always Malaysian..

vidadarisakura~
hehehe..tobat tak buat lagi

helena~
yer saya..kenak ya? jgn takut wo

srisufi~
waalaikumusalam
hehehe