Sunday, August 23, 2009

Selsema

Selsema yg menyerang skrg seeloknya di namakan

SELSEMA KAPITALIS

yg direka tuk buat duit (saya dah bagitau ramai org masa mula2 virus ni serang Mexico tapi ramai yg tak percaya)

sebab tuk halalkan wang rakyat, maka pemegang amanah rakyat akan menggunakan alasan ini utk berbelanja. Yelah, sapa taknak sihat kan hinggakan TOPENG pun jadi brg kawalan (sakit tul otak org yg bagi idea ni). Dan aku bersyukur coz dah 2 hari takda kematian, mungkin berkat bulan puasa ni. Amin.

tapi harap2 jgnlah sembunyikan fakta andai ada kematian kerana takut mengaku kegagalan perlaksanaan saringan dan kuar~dating. Bak kata seorang ahli politik muda di Astro Awani
SAYA YAKIN KERAJAAN DGN PIMPINAN BARU YG BIJAKSANA, PENYAKIT INI TAKKAN ADA DI MALAYSIA. (tapi skrg aku nampak dia senyap jer pasal hal ini)



4 comments:

zaidi ali said...

Salam Naga.

Hanya orang yang bermata cerah (macam naga) akan nampak selsema babi sebagai selsema kapitalis tajaan NWO.

khaLifah feDi said...

erkk..pasti urg teu ludah ke langit kan naga..!!!

Caynie De said...

selamat berposa ya bro!

Nagaperang said...

bro zaidi ali~
selamat menjalani ibadah ramadhan
yer..itulah tujuan mereka. Namun ramai yg tak nampak

kf~
yup dan kena muka sendiri
kalo elak kena muka org lain
hahahaha

caynie de~
TQVM
enjoy ur dat