Saturday, August 21, 2010

Cekik Tulang...

Azabnya bagaimana seseorang yang tercekik tulang digelakkan sewaktu meminta bantuan. Malahan siap berdoa agar suara orang yang tercekik tulang itu berubah menjadi suara Nobita.
Namun biasalah, manusia sentiasa leka bahawa balasan Allah kejap jer leh sampai, tak caya tanya Al-Genduti


(sekadar gambar hiasan)

6 comments:

AmirFX said...

Gelojoh sgt lah tu.. haha.. Nway, byk betul kemere awek tu?! Dia tokey gambar ker?

kal jis (im not carl zeiss) said...

Hari Isnin ti tgk ko masih jadi Nobita atau doraemon hahaha...

Faizal n Fashitah said...

Tercekik tulang dslr ke?

Jejaka Desa said...

Besor mane la tulang ter gamoknye....

cik_ah82 said...

beb, serius, aku cuak gile tgk muka ko time tu weh..aku siap terbayang kalo2 pas tu ko terbaring ke apa..muka ko dh merah..gerun aku..seb bek ko tenang..

melle. said...

LIKE (wow dah berbulan tak buka blogg ni)