Friday, March 19, 2010

Sindiran dan peringatan

Semalam aku dan org tua ku menonton rancangan realiti Adik-adikku di TV1. Rancangan ini merupakan terbitan JAKIM dan aku amat bersetuju jika program ini diperluaskan lagi. Sesungguhnya program ini memberi banyak tunjuk ajar dan peringatan walau ia melibatkan kanak-kanak.
Kehadiran para VVIP menyemarakkan lagi pertandingan akhir program ini dan setiap isu yg dilontarkan oleh para finalis diharap dpt menyedarkan kita golongan dewasa. Sindiran, kiasan dan susun kata para peserta amat mengagumkan jika berdasarkan pada tahap usia mereka.
Nak ku ulas mungkin tidak tepat namun jika ada ulangan tontonilah dan jika ada pihak yg dah upload ke youtube, layarilah.

http://www.islam.gov.my/adik2ku/index.html

7 comments:

helena's said...

tak penah tengok..tp nak tengok lah..hehe

Kal Jis said...

farihin nye idea kan?? kan?? kan??

☯❤Embun Malam❤☯ said...

embun ada tgk... mengalir air mata tgk adik yg buta tu... n then sayu ati bila dgr adik2 tu pandai mengaji n sgala... klu AF org blh sponsor bpuluh ribu, kenapa xde org nk sponsor prog mcm ni kan...? *terharu tgk si juara dpt hadiah pakej umrah... kita ni bila lagi kan...?*

Faizal n Fashitah said...

Wahhh idea show baru. Nanti la cuba cari lam Youtube ehek XD

Shitsurei Shimashita said...

helena~ cubalah cari ti yer. memang bermanafaat.

kal jis~
tul2...atoi :)

embun malam~
mama pun sampai nangis2 tgk..gitu juga para hadirin. Semoga semua mendapat rahmat n berkat dariNya dan manafaat dr program ini.

Bro Audio~
bagus2!! cubalah cari tp mgkn lambat kot coz baru lg.

Amy Syaquena said...

Follow me on my blog http://sinarraudah.blogspot.com for my updates! :) have a good day!!

job said...

成人論壇,080聊天室,080苗栗人,免費a片,視訊美女,視訊做愛,免費視訊,伊莉討論區,sogo論壇,台灣論壇,plus論壇,維克斯論壇,情色論壇,性感影片,正妹,走光,色遊戲,情色自拍,kk俱樂部,好玩遊戲,免費遊戲,貼圖區,好玩遊戲區,中部人聊天室,情色視訊聊天室,聊天室ut,成人電影,成人遊戲,成人文學,免費成人影片,成人光碟,情色遊戲,情色a片,情色網,性愛自拍,美女寫真,亂倫,戀愛ING,免費視訊聊天,視訊聊天,成人短片,美女交友,美女遊戲,18禁,三級片,自拍,後宮電影院,85cc,免費影片,線上遊戲,色情遊戲,日本a片,美女,成人圖片區,avdvd,色情遊戲,情色貼圖,女優,偷拍,正妹牆