Friday, February 19, 2010


Seronok tgk org di lamun cinta walau byk hal berkaitan dgn cinta skrg ini berakhir dgn tragis.
Tapi ada yg anggap cinta segala2nya hingga membawa mati sdgkan tak patut langsung.
Kalo yg mati org yg bercinta tu boleh gak diterima akal lah tp insan yg x bersalah pun jd mangsa.

Namun hakikatnya cinta tu bukan pembunuh....
Dalam cinta ini yg paling payah nak handle ialah CINTA LOKASI.
Cinta ini mmg kejap tapi banyak kesannya antara baik atau buruk bergantung pada org itu.

Dan aku skrg bukan dalam situasi gitu, cuma mgharapkan kawan baik aku ini tak jd gitu...
Susah n sengsara ko nanti bila x handle hal2 gini..

Anyway, I wish him all the best n good luck..

8 comments:

Shafixx Azzha said...

hahah..nape smua entry pasal centa2 neh? :-)

mademoiselle azieshakespeare said...

cinta lokasi? slalu bc kt paper je :D

AmirFX said...

Sapa yg d cinta kat lokasi tu bro? haha...

Faizal n Fashitah said...

Cinta lokasi tu sama macam resipi telur aku tak?

Shitsurei Shimashita said...

shafixx~
ahaks..kini tgl kenangan, pernah ada cinta...

cik azie~ cinta lokasi mmg benar wujud, dan siapa yg melaluinya saja dpt memahami...hehehehe

amirFX~ org kita2 juga..hohohoho....sure kenal tu

mr.audio~
kurang lebih sama tp tetap sedap resipi telur tu. Cinta x leh mkn leh rasa tp telur leh makan, rasa dan hidu bila tiba saatnya..
leh buat org yg menghidu tangkap leleh...hahahaha

محمد فردوس سعد said...

cinta lokasi??kalau transfer tempat lain,on lg x cinta tu..huhu

hans said...

hahaha
cinta lokasi memang selalu jadi

mademoiselle azieshakespeare said...

oh kalau camtu taknak arh..
macam menakutkan je
bunyi die gaya
'bile kite tinggalkan lokasi tu, cinta tu pun kita tinggalkan'
oh apekah yg saya taipkan ini,hee ;p