Sunday, December 20, 2009

Janji part 4

"Sempat ker kita keja lunch ni?"

.....1.35p.m...

"Apasal gelapa jer...kat mana aku ni....?" aku tengok dlm kesamaran ramai org di sekeliling ku.
Aku cuba mengingati apa yg berlaku namun kedengaran suara-suara meminta ku berehat.
Sekali lagi pandangan ku kabur dan ku sedar aku dlm perjalanan ke hospital.

Benar kata org jangan cerita tentang makan kalau memandu tapi apa kaitan kemalangan dengan makan yer? Takpalah, mgkn ada org lain yg tahu ertinya ketika aku sedang dirawat di hospital.
Kawan ku yg terbabit sekali telah pulang walau ku tahu keadaan beliau pun teruk. Pelik jugak doktor benarkan dia pulang apatah pulang dengan sendirinya.

Kejadian menyebabkan perubahan perjalanan hidupku terutamanya penampilan ku. Selama sebulan aku berehat dari sebarang aktiviti riadah hingga menimbulkan kebosanan. Yelah, selama ini asyik melasak dan skrg mcm kentang kena lenyek jer.

Apa leh buat dah takdir...............syukur Alhamdulillah aku masih hidup

7 comments:

anak laut said...

salam..

cete pasal awek la bro..:))

Felicia F. Ramzi said...

eh, are u ok?
Get well soon ..semoga cepat2 dapat berlasak semula :)

helena's said...

nape ne??

Ivy Metaga said...

naga....ada ka ini ttg naga..hehee

Nagaperang said...

anak laut~
waalaikumusalam.... hahahaha awek jap r...

felicia@amoi~
syukur dah ok...kes ni 10tahun yg dulu..

helena~
saja jer...menulis kejadian yg dah di lalui

ivy~
yup my dear....

hamimi said...

salam.kitak okay ka?harap kitak cepat sembuh...

[S]itie [B]Um [B]Um said...

moga cepat sembuh