Wednesday, March 24, 2010

Earth Day Propaganda (sila baca)


Artikel di bawah adalah pendapat aku sendiri. Mungkin ada yang menyangkal namun ia adalah hasil pemerhatian dan kesedaran aku sendiri.

Sambutan di atas pada dasarnya adalah penting untuk meningkatkan kesedaran kita tentang UZURNYA dunia ini. Sebagaimana kita maklum telah dinyatakan di dalam Al-Quran dan Hadis Rasulullah SAW bagaimana dunia kita ini sedang menuju akhir zaman. Namun apa yg ingin aku sampaikan tidak berkaitan dengan mukadimah artikel ini.

Sebenarnya aku sedang mengaji tarikh dan elemen2 yang ada dalam poster tersebut. Semuanya bermula tentang pembacaan aku mengenai Illuminati yakni penggunaan nombor dalam penyampaian mesej. Kenyataan ini adalah berdasarkan pada link ini. Pada mulanya aku menonton sahaja iklan dan sebaik saja iklan tersebut aku terpandang akan tarikhnya. Hati aku berdetik dan berkata " mcm penah aku lihat info ttg no ni" dan mula lah aku membuat pengiraan.

Bukan itu saja, aku bertanya utk apa sambutan ini sedangkan bukan kah kita boleh melakukannya hari2. Jika benar niat kita maka lampu2 di Dataran Merdeka hendaklah dipadam sesudah Isyak ( anggaran aku saja) supaya tidak membazir wang dan tenaga elektrik. Hanya biarkan lampu jalan sahaja yg menyala ( habislah..xda tempat nak lepak ti). Malah bermacam2 hal lg boleh kita buat utk menjaga alam ini.

Arakian teringat aku akan peristiwa Umar Abdul Aziz berkenaan lampu ini, jika hal peribadi di padam aja lilin ini namun jika hal kerajaan dinyalain lilin ini. Skrg kita sambung objektif artikel ini, jika kita perhatikan mgkn tiada apa yg istimewa ttg nombor itu kan. Baiklah cuba kita pecahkan nombor itu begini:

  • cuba perhatikan 2 & 7 jika dicampurkan menjadi 9
  • kemudian biarkan 3 itu
  • dan kita perhatikan 2010 jika dicampurkan menjadi 3
  • dan campurkan masa tersebut 8+3=11 9+3=12
  • jumlahkan 11+12=33
Mungkin ada yg akan berkata apa sebenarnya ini, dan jgn risau seperti yg saya katakan ia adalah teori saya sendiri hasil pemerhatian dan pembacaan.

Di dalam Freemason atau Illuminati nombor2 seperti 3, 9 ,11, 13 dan 33 mempunyai makna menwakili agenda mereka.

"The numbers 3, 7, 9,11,13, 33, 39. Any multiple of these numbers have special meaning to the Illuminati. Notice that the Bilderberg Group has core of 39 members who are broken into 3 groups of 13 members in each group. Notice that the core of 39 answers to the 13 who make up the Policy Committee. Take special notice that the 13 members of the Policy Committee answer to the Round Table of Nine. You know that the original number of states in the United States of America was 13. The Constitution has 7 articles and was signed by 39 members of the Constitutional Convention." Secret Societies / New World Order: by Milton William Cooper


McDonalds restaurant. The big golden M is the 13th letter of the alphabet. Fritz Springmeier in his 13 Illuminati Bloodlines has already proven the McDonald's are associated with these Satanic families.

Begitu juga nombor 60 jika tunggang terbalik 90, 09 dan seperti 666 dimana selama 1jam kita dikehendaki bergelap sedangkan kegelapan adalah permainan syaitan dan iblis. Malah kenapa waktu itu dipilih sedangkan waktu itu adalah waktu Isyak. Takkan kita nak sembahyang dalam gelap kot sdgkan Rasulullah menegahnya. (mgkn dangkal ayat ini tp mgkn anda boleh menafsir sendiri).

Sebaik saja 9.31pm (sekali lagi no 13) maka teranglah kembali dunia ini (ceh, mcm x tahu ja maksudnya itu, konon2 adalah pembawa cahaya) dan terpinga2 lah manusia kerana melihat cahaya. Yelah kan dah sejam duk dalam gelap n pada masa itu manusia melompat kegembiraan kerana meraikan kejayaan mengelap kan dunia. Mgkn tujuan mereka nak gelapkan sekali kot Mekah, Madinah n Al-Aqsa (korang phm sendirilah kan, sejam tu lama wo)

Maka aku merasakan tidak ada keperluan umat Islam menyambut dan meraikan aktiviti ini. Sebenarnya apa yg perlu kita menjaga alam ini sebagai amanah tidak byk pun sedikit pun jadilah.

Sekian, terima kasih


8 comments:

ღ❤❣::A.J.M::❣❤ღ said...

hmmm... betul betul buat saya berfikir... dulu sorg member pun pernah cerita ttg counting2 nie... hmmm...

Shitsurei Shimashita said...

cik embun~
entahlah kan..pelik tul coz ari sabtu utk jewish adalah hari 7 n kalo kristian hari 6. agaknya apa agenda sebenarn program ni yer

Khairul Onggon said...

mungkin ada kebenaran bro.. bagus gak wat terjah mcmni..

nak sambut pun pikir juga betul ke depa ni.. klu sape yg tau pasal illuminati, the pharaoh pa semua mungkin dorang akan paham.. mmg jelas, ada agenda trsembunyi..

AmirFX said...

waaaaaa... rajinnya buat penyelidikan... bagus2... Nway, mmg ada kebenaran jugaklah kat situ... Aku pun pernah baca pasal benda nie... Seram jer nak baca balik...

Faizal n Fashitah said...

Wahh...tak sangka plak hang minat baca geng2 iluminati n freemason ni yek? sama la ngan aku. Tu pun, aku stat curious pasal iluminati after curious pasal New World Order. Or probably Earth day ni sebagai testing ground before diorang nak implement New world Order kot...

ferdaus said...

ada lagik jgk..lgpun da lame kite dgr ura2 byk menteri yang sbnrnya adalah freemason..sbb jarum depa halus sgt so kdg2 mmg susah nk prasan..allahualam..

mademoiselle azieshakespeare said...

btw aritu lampu bilik saya terpasang sampai ke pagi tak bertutup, hahha lena dlm terang :p

Melle Abadi said...

really make sense